Menu
Szukaj

Nie masz produktów w koszyku.

Modtag , bestil før

Ogólne warunki sprzedaży

Informacje ogólne

Nazwa prawna: Scandia Trading ApS

Adres: Risbrigvej 10, 
6330 Padborg, Dania

CVR: 33952414

Adres e-mail: contact@palora.pl

Numer telefonu: +45 50 59 46 67

Płatność

W sklepie internetowym Palora.pl możesz zapłacić za swoje zamówienie za pomocą zwykłej karty płatniczej lub systemu PayPal.

Przy wyborze płatności kartą płatniczą, nie pobieramy pieniędzy z twojego konta, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane.

Odstąpienie od umowy

Robiąc zakupy u nas, oferujemy Ci 30 dni na odstąpienie od umowy. Czas odstąpienia od umowy upływa w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotu lub w momencie fizycznego posiadania ostatniego przedmiotu w przypadku umowy dotyczącej kilku różnych przedmiotów zamówionych w jednym zamówieniu i dostarczonych oddzielnie.

W przypadku chęci anulowania zamówienia, jedyne co musisz zrobić to powiadomić nas o tym w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Powiadomienie należy przesłać na adres mailowy contact@palora.pl lub pocztą, wysyłając standardowy formularz rezygnacji, który znajduje się na dole strony. W swojej wiadomości wyjaśnij nam, że chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy.Nie możesz odstąpić od zakupu, po prostu odmawiając otrzymania przedmiotu bez wyraźnego powiadomienia nas o tym w tym samym czasie.

Jeśli kupiłeś u nas kilka przedmiotów, możesz zwrócić jeden z nich lub więcej, nawet jeśli zostały one zakupione w jednym zamówieniu.

Pamiętaj, że nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki przy częściowym anulowaniu zamówienia.

Zwrot

Zwrotu zamówienia należy dokonać bez zbędnej zwłoki i w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o chęci anulowania zakupu. Jako kupujący, ponosisz bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towaru oraz ryzyko związane z towarem od momentu jego dostarczenia. Brak oryginalnego opakowania może oznaczać utratę wartości, dlatego w celu uzyskania zwrotu pieniędzy zaleca się zwrócenie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Występują różne rodzaje towarów, które zwolnione są z prawa do odstąpienia od umowy. Do tej grupy zalicza się:
Produkty zapieczętowane, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i w przypadku których plomba została zerwana po dostawie. W związku z tym, utracisz prawo odstąpienia od umowy, jeśli złamiesz pieczęć / plombę na przedmiotach, które ze względów zdrowotnych lub higienicznych nie nadają się do zwrotu.

Stan przedmiotu po jego zwrocie

Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie straty wartości produktów wynikające z postępowania w sposób inny niż jest to konieczne do określenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Innymi słowy, możesz wypróbować przedmiot w taki sam sposób, jakbyś wypróbował go w sklepie fizycznym, ale nie wolno go używać.
Jeśli produkt zostanie wypróbowany dodatkowo w sposób opisany powyżej, uważamy go za wykorzystany, co oznacza, że po anulowaniu zakupu otrzymasz tylko część lub brak kwoty poniesionej za zakup, w zależności od wartości handlowej przedmiotu.

Zwrot kwoty zakupu

Jeśli anulujesz swój zakup, otrzymasz zwrot zapłaconej nam kwoty. W przypadku utraty wartości, za którą jesteś odpowiedzialny, kwota ta zostanie odjęta. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej formy dostawy niż najtańsza forma standardowej dostawy, którą oferujemy), bez zbędnej zwłok, w terminie 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrot dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności, dopóki nie otrzymamy przedmiotu, chyba że dostarczysz nam odpowiednią dokumentację potwierdzającą wysłanie zwrotu do nas. 

Jeśli chcesz zwrócić towar, należy go wysłać na poniższy adres:

Scandia Trading ApS
Risbrigvej 10, 6330 Padborg, Dania

Palora.pl nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt odbiorcy (tj. nasz) oraz takich, które wymagają odbioru w siedzibie firmy kurierskiej.

Reklamacja

Palora.pl udziela 24-miesięcznej gwarancji zgodnie z ustawą o zakupach: przy występują poważne braki w normalnym użytkowaniu produktu. Oznacza to, że możesz naprawić przedmiot, wymienić go, zwrócić lub uzyskać zniżkę, w zależności od konkretnej sytuacji. Prawo do reklamacji nie obejmuje wad, uszkodzeń lub zużycia, bezpośrednio lub pośrednio spowodowanych niewłaściwą obsługą, niewłaściwą konserwacją, przemocą lub nieautoryzowaną interwencją. Reklamacje dotyczące wad i wad należy zgłaszać do sexshop.dk w rozsądnym czasie po wykryciu wady lub wady lub powinna była zostać odkryta. Jeśli reklamujesz się w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia błędu, skarga będzie zawsze aktualna. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, zwrócimy (uzasadnione) koszty wysyłki. Produkt musi być zawsze zwrócony w odpowiednim opakowaniu i pamiętaj o otrzymaniu rachunku za wysyłkę, abyśmy mogli zwrócić koszty wysyłki. W przypadku błędów, wad lub Jeśli nie zrealizowano żadnych dostaw, prosimy o kontakt:

E-mail: contact@palora.pl lub tel.: +45 50 59 46 67.

Adres:

Scandia Trading ApS,
Risbrigvej 10
6330 Padborg, Dania

Należy pamiętać, że Palora.pl nie akceptuje paczek wysyłanych na koszt odbiorczy (tj. nasz) oraz takich, które wymagają odbioru w siedzibie firmy kurierskiej. W przypadku uzgodnionych rabatów, zwracanych towarów lub towarów opłaconych z góry, które są anulowane przed wysyłką, dokonuje się pełnego lub częściowego zwrotu ceny zakupu. Zwroty środków są zwykle zwracane na kartę płatniczą lub w szczególnych przypadkach przelewem bankowym. W tym celu Palora.pl potrzebuje informacji o numerze twojego konta bankowego.

Polityka prywatności

Żadne dane osobowe zarejestrowane na Palora.pl nie będą w żadnym momencie przekazywane, sprzedawane ani udostępniane stronom trzecim. Wszystkie informacje są bezpiecznie przechowywane i dostępne tylko dla zaufanych pracowników Palora.pl. Około 14 dni po zakupie towarów na Palora.pl otrzymasz wiadomość mailową z zaproszeniem do oceny produktów zakupionych na stronie internetowej Palora.pl. Jest to całkowicie opcjonalne. Przesyłając opinię, klient może użyć opcjonalnej nazwy użytkownika, a podany adres e-mail zostanie wykorzystany wyłącznie do skontaktowania się ze zwycięzcą „najlepszej recenzji miesiąca”.

Aby zawrzeć z nami umowę, potrzebujemy następujących informacji:

Imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.

Rejestrujemy Twoje dane osobowe, aby dostarczyć Ci zakupione towary. Ponadto, w miarę możliwości, rejestrujemy adres IP, z którego dokonywane są zakupy. Informacje te zwykle nie mają zastosowania, ale można je wykorzystać w każdym przypadku dochodzenia policyjnego. Adres IP jest przechowywany tak długo, jak jest to konieczne w związku z dochodzeniem policyjnym. Wszystkie fałszywe zamówienia zgłaszane są na policję!
Administratorem danych na https://www.palora.pl jest Scandia Trading ApS. Dyrektor i pracownicy Scandia Trading ApS, którzy mają dostęp do zarejestrowanych informacji o tobie. Jak zarejestrowano w Scandia Trading ApS, zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz również prawo wglądu w to, jakie informacje na Twój temat są zapisywane. Prawa te przysługują ci zgodnie z ustawą o danych osobowych, a zapytania z tym związane prosimy o kierowanie do Scandia Trading ApS za pośrednictwem poczty elektronicznej contact@palora.pl.

Dane osobowe są rejestrowane w Scandia Trading ApS i przechowywane przez pięć lat. Po upływie tego czasu, informacje te są usuwane.

Współpracujemy również z innymi firmami, które przechowują i przetwarzają dane. Firmy przetwarzają informacje tylko w naszym imieniu i nie mogą wykorzystywać ich do własnych celów. Współpracujemy tylko z podmiotami przetwarzającymi dane w UE lub w krajach, które mogą zapewnić odpowiednią ochronę Twoich informacji.

Masz prawo do uzyskania informacji, jakie informacje przetwarzamy na Twój temat. Jeśli uważasz, że informacje są niedokładne, masz prawo do ich poprawienia. W niektórych przypadkach mamy obowiązek usunąć Twoje dane osobowe, jeśli o to poprosisz. Może to być na przykład, kiedy Twoje dane nie są już potrzebne do celu, w którym były wykorzystane. Możesz również skontaktować się z nami, jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem prawa. W każdej z tych sytuacji możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: contact@palora.pl.

Dostawa

Palora.pl organizuje dostawę za pomocą PostNord lub GLS (o ile nie zaznaczono inaczej), przy współpracy z Pocztą Polską, do odbiorcy w najszybszym możliwym terminie pożądanym w zamówieniu. Jednak terminowa dostawa wymaga od PostNord, Poczty Polskiej oraz GLS dotrzymania terminów dostawy. Jeśli wystąpią opóźnienia w PostNord, Poczcie Polskiej lub GLS, opóźni to dostawę w stosunku do pożądanej daty dostawy.
W przypadku bardzo późnych (kilka dni) lub zdecydowanie brakujących dostaw, Palora.pl oczywiście dokona nowej dostawy bezpłatnie. Wszystkie dostawy są wysyłane z Danii przez PostNord przy współpracy z Pocztą Polską lub GLS, a ich koszt wynosi od 19 DKK. Przy zamówieniu powyżej 500 DKK dostawa do sklepu z paczkami / punktu dostawy jest darmowa. Cena i czas dostawy dla przesyłek zagranicznych różnią się w zależności od kraju doręczenia towaru. Cena, która zależy od wagi zamówionego towaru, jest widoczna na stronie koszyka. Czas dostawy to przewidywany czas dostawy podany przez PostNord i Pocztę Polską. Mogą wystąpić opóźnienia spowodowane np. odprawą celną, za którą Palora.pl nie ponosi odpowiedzialności.

Czas dostawy wynosi zwykle 1-3 dni robocze.

Skargi i odwołania

Jeśli jako konsument chcesz złożyć reklamację na swój zakup, skontaktuj się z contact@palora.pl. Jeśli nie możemy znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę na internetowym portalu Komisji Europejskiej, Internetowe rozstrzyganie sporów, tutaj - https://ec.europa.eu/odr

Składając reklamację, prosimy o podanie naszego adresu e-mail contact@palora.pl

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(Ten formularz należy wypełnić i zwrócić tylko w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w formie tradycyjnej, tj. listu pocztowego)

Do:

Scandia Trading ApS

Risbrigvej 10, 6330 Padborg, Dania

E-mail: contact@palora.pl

 

Oświadczam, że chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w związku z moją umową zakupu następujących towarów / usług:

_______________________________________________________________________________

 

Data zamówienia: ____________________________ Data otrzymania: ______________________

Imię i nazwisko klienta: _______________________________________________________________________________

 

Adres klienta: _______________________________________________________________________________

Podpis klienta: _________________________________________ Data: _____________________


Warunki sprzedaży zostały zaktualizowane dnia 01.07.2020